Biznes, Praca, Rozwój, Sukces

Budowanie relacji, jako droga do skutecznej realizacji celów Organizacji

Program 3-dniowego Warsztatu Rozwojowego

Warsztat skierowany jest do: Pracowników dużych Organizacji, współpracujących w Zespołach oraz koordynujących współpracę między strukturami Organizacji

Cele Warsztatu:

  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku Organizacji w procesie realizacji inicjatyw i projektów
  • Świadome budowanie marki osobistej i własnej pozycji w Organizacji
  • Doskonalenie umiejętności skutecznego i efektywnego komunikowania się podczas realizacji celów Organizacji
  • Wzmocnienie pozytywnych relacji ze współpracownikami i podniesienie efektywności działań
  • Doskonalenia umiejętności prezentacyjnych – savoir vivre wystąpień publicznych
  • Weryfikacja i aktualizacja wiedzy na temat skutecznych sposobów motywowania siebie i innych
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania sobą, zarządzania emocjami, swoimi zadaniami oraz relacjami wewnątrz Organizacji
  • Wzmocnienie motywacji do działania, do własnego rozwoju oraz podnoszenia jakości i skuteczności swojej pracy

Warsztat obejmuje: trening umiejętności interpersonalnych, prezentacyjnych oraz umiejętności emocjonalnych i osobistych

Liczba godzin: 24 godziny lekcyjne, realizowane podczas 3 sesji szkoleniowych + 2 godziny sesji indywidualnej dla każdego Uczestnika

Czas zajęć: 9.30-16.15

Termin szkolenia: 3-5 grudnia 2018

Miejsce zajęć: Warszawa

Uczestnicy otrzymują:

  • Certyfikat ukończenia całości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Materiały piśmienne
  • Poczęstunek

Zagadnienia programowe:

Sesja 1 – dzień 1

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ I WZMACNIANIE WŁASNEJ POZYCJI W ORGANIZACJI

Istota i znaczenie marki osobistej w koordynowaniu współpracy pomiędzy strukturami Organizacji

  • Marka osobista a skuteczność działań
  • Co składa się na markę osobistą?
  • Które z elementów marki osobistej mają wpływ na pozytywny odbiór i skuteczność działań
  • Jak budować własną markę osobistą?
  • Profesjonalny wizerunek a psychologia wyglądu
  • Etykieta rozmów i spotkań wewnątrz Organizacji – co nowego?
  • Etykieta telefoniczna w codziennej pracy w Organizacji – nowości
  • Aktualności w etykiecie biznesowej

Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne

  • Jak przygotować się do prezentacji i wystąpienia publicznego?
  • Wizerunek i savoire vivre wystąpień publicznych
  • Jak przygotować miejsce prezentacji, by możliwie jak najlepiej panować nad Uczestnikami?
  • Jaka pora dnia jest najlepsza na prezentację perswazyjną a jaka na prezentację informacyjną?
  • Przygotowanie prezentacji – zasady
  • Cel przekazu, czyli co chcesz osiągnąć?
  • Twoi odbiorcy, czyli do kogo zamierzasz mówić?
  • Treść przekazu, czyli co chcesz powiedzieć Uczestnikom spotkania?
  • Jak długo powinna trwać prezentacja?
  • Konstrukcja wypowiedzi, czyli jak sprawić, by Uczestnicy zapamiętali to, co chcesz, by zapamiętali?
  • Dobre zakończenie wystąpienia – na czym polega i jaki jest jego cel?
  • Sytuacje trudne podczas prezentacji i sposoby reagowania
  • Stres i trema – jak sobie z nimi radzić?
  • Sposoby diagnozowania Uczestników spotkania
  • Jak rozpoznać Uczestników przychylnych?
  • Jak rozpoznać sceptyków i przeciwników?
  • Co zrobić, gdy zapomnisz, co chcesz powiedzieć?
  • Co zrobić, gdy się pomylisz lub przejęzyczysz podczas wystąpienia?
  • Jak reagować na głośne uwagi i repliki ze strony Uczestników spotkania?
  • Najczęściej popełniane błędy podczas prezentacji i wystapień publicznych
  • Jak występować publicznie, by podkreślić swoje kompetencje?
  • Postawa ciała, gesty i ich znaczenie
  • Mimika – co zrobić, by ukryć zdenerwowanie, obawę czy zaskoczenie
  • Modulowanie głosu
  • Główne zasady prowadzenia prezentacji biznesowych

 Sesja 2 – dzień 2

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA, CZYLI JAK SKUTECZNIE KOORDYNOWAĆ WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE ORAZ MIĘDZY STRUKTURAMI ORGANIZACJI?

  • Najskuteczniejsze narzędzia w komunikacji interpersonalnej
  • Bariery komunikacyjne w rozmowie z osobami współpracującymi
  • Parafraza i jej kluczowa rola w rozmowie w sytuacji napięcia i presji czasu
  • Jaki sposób komunikowania się, osłabia przekaz?
  • Jaki sposób komunikowania się, wzmacnia przekaz?
  • Nieprofesjonalne słowa i zwroty w komunikacji biznesowej
  • Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy z osobami współpracującymi
  • Rola emocji pozytywnych i umiejętność ich wyrażania w budowaniu relacji z ludźmi
  • Metody wyrażania emocji negatywnych oraz przekazywania negatywnych informacji zwrotnych w budowaniu relacji w Zespole oraz współpracy między strukturami Organizacji
  • Egzekwowanie realizacji powierzonych zadań w osiąganiu celów wskazanych przez Organizację
  • Najczęściej popełniane błędy w pracy zespołowej w Organizacji
  • Trening komunikacji interpersonalnej

Motywowanie  siebie i innych w osiąganiu celów Zespołu oraz Organizacji

  • Dlaczego podejmujemy określone działania?
  • Co skłania nas do wyznaczania celów oraz realizacji celów wskazanych przez Organizację?
  • Co blokuje nasze działania w codziennej pracy w Organizacji?
  • Jakie są czynniki decydujące o sukcesie w osiąganiu celów własnych oraz celów Organizacji?
  • Rodzaje motywacji, czyli co nas motywuje do działania?
  • Motywatory zewnętrzne i wewnętrzne
  • Pozytywna motywacja – jej rodzaje i źródło
  • Jaki mamy wpływ na własną motywację?
  • W jaki sposób wzmacniać zachowania pozytywne w Zespole?
  • Samokontrola i samodyscyplina, jako istotne cechy ludzi skutecznych
  • Ustalanie priorytetów – Matryca Priorytetów
  • Nawyki sukcesu i nawyki porażki
  • Trenowanie siły woli – na czym polega?

Sesja 3 – dzień 3

BUDOWANIE RELACJI I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ASPEKCIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ, W ZESPOLE ORAZ WE WSPÓŁPRACY POMIĘDZY STRUKTURAMI ORGANIZACJI

  • Istota analizy transakcyjnej w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi w sferze biznesowej
  • Stany emocjonalne w analizie transakcyjnej
  • Obserwacja i diagnozowanie własnych stanów emocjonalnych
  • Zasady określania stanów emocjonalnych rozmówcy
  • Zasady dokonywania zmiany poszczególnych stanów emocjonalnych
  • Komunikowanie się w poszczególnych stanach emocjonalnych
  • Zasady komunikowania się z pozycji Dorosłego
  • Przewidywanie zachowań rozmówcy
  • Gry psychologiczne w relacjach biznesowych
  • Sposoby reagowania na gry psychologiczne
  • Trening komunikacji interpersonalnej w oparciu o analizę transakcyjną

Sztuka budowania relacji ze współpracownikami wewnątrz Organizacji w trakcie realizacji celów

  • Co decyduje o skutecznej współpracy w Zespole oraz między strukturami Organizacji?
  • Jak przygotować się do efektywnej współpracy i jak ją prowadzić?
  • Pułapki w dokonywaniu wspólnych ustaleń w realizacji wspólnych zadań i celów

Coaching indywidualny

Dla każdego Uczestnika szkolenia przewidziano po 2 godziny zegarowe sesji indywidualnej przeznaczonej na feedback ze strony trenera oraz omówienie indywidualnych zadań rozwojowych do dalszej pracy we własnym zakresie.

 Inwestycja: 5.900,00 PLN brutto od osoby

  • Liczba miejsc ograniczona. Dokonanie płatności gwarantuje rezerwację miejsca.
  • Zapisy do dnia 15 listopada 2018.
  • Zwrot płatności jest możliwy w przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu najpóźniej w dniu 22 listopada 2018
  • Szczegółowe informacje o miejscu Warsztatów zostanie podane Uczestnikom po dokonaniu wpłaty.

 Informacje i zapisy:

  • Grażyna Białopiotrowicz
  • studio@gbialopiotrowicz.com.pl
  • tel. 601 064 276
Poprzedni post

Przeczytaj także:

Brak komentarzy

Skomentuj

Przeczytaj poprzedni wpis:
Magia uścisku dłoni

Uścisk dłoni – stosować, czy nie? W bistro w Bretanii przeprowadzono eksperyment, sprawdzający korelację między zachowaniem kelnera, bądź kelnerki a wysokością napiwków zostawianych przez klientów. Okazało się, że...

Zamknij