Oferta szkoleń dla Firm, Urzędów i Instytucji 

Przykładowe tematy i zagadnienia:

  1. Profesjonalna obsługa klienta
  2. Budowanie relacji z klientami, jako droga do sukcesu i rozwoju firmy
  3. Budowanie relacji z klientem e-commerce
  4. Skuteczna komunikacja interpersonalna w codziennej pracy Zespołu
  5. Pozytywna komunikacja w relacjach z klientami, czyli słowa i zwroty, których należy unikać
  6. Korespondencja mailowa z trudnym klientem, czyli jak odpowiedzieć na maila pełnego pretensji i zarzutów
  7. Rozmowa z trudnym klientem, czyli jak radzić sobie z emocjami swoimi oraz emocjami klienta oraz zachować pozytywny kontakt
  8. Zarządzanie emocjami w codziennej pracy, czyli współpraca w Zespole i otwarta komunikacja w sytuacjach trudnych
  9. Psychologia sprzedaży, czyli pozyskiwanie klienta, rozmowa sprzedażowa, budowanie relacji
  10. Emocje w procesie sprzedaży
  11. Techniki sprzedaży
  12. Udane negocjacje handlowe
  13. Strategie wpływu społecznego
  14. Prezentacje i wystąpienia publiczne
  15. Świadome zarządzanie marką osobistą Kadry Kierowniczej i Kadry Menadżerskiej
  16. Budowanie przez Zespół pozytywnego wizerunku Organizacji 

Dowiedz się Jak pracujęZapraszam do kontaktu