Oferta szkoleń dla Firm, Urzędów i Instytucji
Przykładowe tematy i zagadnienia:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Budowanie relacji z klientami, jako droga do sukcesu i rozwoju firmy
- Budowanie relacji z klientem e-commerce
- Skuteczna komunikacja interpersonalna w codziennej pracy Zespołu
- Pozytywna komunikacja w relacjach z klientami, czyli słowa i zwroty, których należy unikać
- Korespondencja mailowa z trudnym klientem, czyli jak odpowiedzieć na maila pełnego pretensji i zarzutów
- Rozmowa z trudnym klientem, czyli jak radzić sobie z emocjami swoimi oraz emocjami klienta oraz zachować pozytywny kontakt
- Zarządzanie emocjami w codziennej pracy, czyli współpraca w Zespole i otwarta komunikacja w sytuacjach trudnych
- Psychologia sprzedaży, czyli pozyskiwanie klienta, rozmowa sprzedażowa, budowanie relacji
- Emocje w procesie sprzedaży
- Techniki sprzedaży
- Udane negocjacje handlowe
- Strategie wpływu społecznego
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Świadome zarządzanie marką osobistą Kadry Kierowniczej i Kadry Menadżerskiej
- Budowanie przez Zespół pozytywnego wizerunku Organizacji
Dowiedz się Jak pracuję? Zapraszam do kontaktu