Przykładowe tematy z zakresu psychologii biznesu:
Dla Menedżerów
- Budowanie marki osobistej oraz wzmacnianie autorytetu kadry menedżerskiej
- Style zarządzania i kierowania Zespołem
- Sztuka budowania relacji, jako baza profesjonalnej współpracy
- Skuteczność i motywacja w dążeniu do wysokiego poziomu satysfakcji klienta, czyli motywacja albo stagnacja –wybór należy do Ciebie
- Sztuka porozumiewania się, czyli jak poprzez rozmowę, skutecznie zarządzać Zespołem i współpracować z innymi?
- Wyrażanie siebie, jako jeden z aspektów relacji międzyludzkich w Zespole
- Stres zawodowy, czyli sztuka zarządzania emocjami i sobą
Dla firm
- Skuteczność i profesjonalizm w działaniu, jako droga do sukcesu i rozwoju firmy
- Zarządzanie emocjami w sytuacji napięcia i stresu zawodowego
- Budowanie relacji z klientami, jako droga do sukcesu i rozwoju
- Udane negocjacje handlowe
Dla Zarządców Nieruchomości, Pracowników Administracji i Spółdzielni Mieszkaniowych
- Jak być profesjonalnym i skutecznym podczas rozmowy z trudnym klientem?
- Sztuka budowania pozytywnych relacji z klientami w zarządzaniu nieruchomościami
Dla Pośredników w obrocie nieruchomościami
- Pozyskiwanie klienta na rynku nieruchomości
- Psychologia sprzedaży nieruchomości, czyli sztuka rozpoznawania potrzeb klienta
- Udane negocjacje na rynku nieruchomości, czyli jak negocjować własne wynagrodzenie?
- Jak pokonać opór klienta przed współpracą z pośrednikiem w obrocie nieruchomościami?