„Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku.” to najnowsza publikacja książkowa przygotowana przez wydawnictwo Wolters Kluwer. Autorkami wyjątkowego poradnika dla kobiet przedsiębiorczych są trenerka biznesu Grażyna Białopiotrowicz i dziennikarka Marzena Rogalska. Atutem książki są wywiady ze znanymi, polskimi bizneswoman, m.in. Anną Dymną, Krystyną Jandą i Dorotą Soszyńską.
Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji. Książka Grażyny Białopiotrowicz i Marzeny Rogalskiej zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek.
„Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce.” Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.
W jaki sposób kreować swój wizerunek? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? Jak prowadzić interesującą rozmowę? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? Jak się zachować? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? Co zrobić z telefonem komórkowym?
Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.
„Psychologia sprzedaży nieruchomości.” Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości – i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych.
Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem.
Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to, że proces
sprzedaży nieruchomości rozpoczyna się, zanim klient wybierze numer telefonu
pośrednika i złoży zapytanie. Sprzedaż nieruchomości zaczyna się znacznie
wcześniej w głowie pośrednika, co przejawia się w jego postawie wobec samego
siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedaży nieruchomości decyduje wiele innych elementów, pozornie pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak mających ogromny wpływ na jej przebieg. Jakie to są elementy, w jaki sposób można je kształtować, korygować i zmieniać, by uzyskać zadowalający skutek – odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdą państwo w niniejszej książce.
Psychologia w pracy zarządcy nieruchomości. Zarządca nieruchomości to zawód trudny. Wymaga nie tylko obszernej wiedzy merytorycznej, ale także wiedzy i umiejętności w sferze komunikacji interpersonalnej. Często okazuje się, że nie sztuką jest dobrze zarządzać nieruchomością – sztuką jest umieć się porozumieć z jej właścicielami i użytkownikami. Temu właśnie poświęcony jest niniejszy poradnik.